2013年9月26日 星期四

[超激長mascara推介]


今次要介紹下自己公司嘅產品,就係我鋪頭嘅皇牌~超。。。超。。。超長睫毛液!相信,熟客就一定試過,重知道成日斷貨!嘻!近日差不多斷貨一個月了,上星期終於返貨!要大家久等!之所以成日無貨,因為有好多熟客每次買6盒,10盒!所以每次有貨一兩星期,之後又無貨!

依隻mascara可以講得上你想幾長就幾長,我同依隻mascara相識差不多有6年,自我用佐它,我就愛死它!當然,早陣子貪心去佐植睫毛,last佐3個月,結果我都係選擇回到它的身邊!


哇!甘誇?係!真係無做過任何手腳!
認識依隻mascara係有一段故事的,一次去入貨,見到另一位時裝買手,她的眼睫毛真係超長,當時好肯定她的絕對係真睫毛而非假睫毛!我係一個mascara狂,我會用base+2-3支mascara去搽睫毛!而且我好鍾意試吾同牌子mascara。當晚返到屋企我試上幾層base再上XYZ甘多隻mascara,但都無辧法做出她的效果!後尾,第二次入貨,好有緣我又遇見依位時裝買手,我知如果我吾問她,我一定會後悔,但一向同行如敵國,一般d買手都有一副串樣,不過,我最終都係上前問她!Luckly,她非常nice,重教好點用點訂貨!就係甘,我就帶佐依件寶物返鋪頭,及介紹比我所有客人!


講下用法及解釋下點解可以甘長,全因有一支纖維毛毛,可以拖拖拖,將睫毛拖到好長!曾經有熟客話向美容院買過類似產品要$2xx,近日我都發現city super有一款類似嘅毛毛,不過單支毛毛已經要$250,我地只售$128 (包mascara一支 + 毛毛一支)防水防油程度大家無需擔心,比起Lancome有隻超防水防油的更好!而且好易落,一般落妝油即可!Lancome超防水個隻真係超激難落,我超怕!

用法:1. 先上黑mascara

      2. 上一層毛毛,吾需要太多,簿簿一層就OK,如新開刷頭毛毛比較多,就請輕手d,否則太多好難拖。

3. 再上返黑mascara,以上3個step為之一次。

如果仍然確得吾夠長,可repeat以上3個step多一至兩次,一般做2次都已經好長!
另外,比少少心得大家!因為有部份客話無法整到我甘靚!不過,100%每個客都話係真係好長,一定係比以往用開的長!只係有d客拖得吾夠靚,想再整齊d!
以下有幾點請大家留意!

1. 先搽完一邊眼再一邊眼,因為如果你吾熟手,mascara半乾了,毛毛接位接得吾好,拖的效果就會無甘纖長,所以even我甘熟手,都係完成一邊再一邊,我指的是完成3個steps,先再搽另一邊!

2. 如果覺得支黑色mascara有d厚好難拖,大家可以加2~3滴基本面霜落去,基本保濕個d就ok! Lotion質地,之後就盡量mix。其實,我通常每次開一支新mascara,我都會落一兩滴落支黑mascara道,因為浠身會容易拖d!另外,用耐佐乾乾地都可以甘做,包括其它牌子的都可以!用依個方法,支mascara可以用耐好多!

3. 勿對住風扇或開大冷氣搽,因為對住風扇冷氣一定乾得快,變佐又會拖得吾靚。

4. 最後on top可加一層自己平日愛用的mascara,效果更濃密。


另外,在此都推介幾隻我最愛on top加的mascara比大家!

BOURJOIS這隻Ultra black係真的超黑及超濃密的,可以做到好厚好黑的睫毛,鍾意d睫毛睇落又黑又厚嘅朋友,一定喜歡它!本身有兩款,一款防水,一款吾防水,我選依支係吾防水,但其實BOURJOIS所有mascara吾防水的都比出面話防油防水的好,基本上都吾會另你變熊貓。但如果你仍擔心,則可選擇防水。
價錢$110



另一隻,係專for搽下睫毛的~LASH SCULPTURE! City Super有售,價錢都係around $90,當然其實都可以用來搽上睫毛!依隻因為個刷頭好似把梳甘,所以用來搽下睫毛係最perfect!
係wor....吾記得同大家講我連下睫毛都會搽一層毛毛,不過一層好了,之後再on top加上面依隻下睫毛專用mascara!

如果想買毛毛mascara嘅朋友,可直接whatsapp我 ^.~ 66906585 Clara

沒有留言:

張貼留言