2013年9月6日 星期五

[ 我家3寶 ] *Part 1- NuSkin Facial Spa Machine


[ 姐姐篇 ]
一開這個分享心得嘅Blog, 竟然有不少朋友留言及Inbox我, 要我分享之前係Facebook上載過既1張相, 想我解釋下係咩1回事~ 就係下面依張相啦! 



哈哈.. 其實依2張相係出於偶然下, 事原係我妹妹買佐Nu Skin部 Galvanic Spa機返黎, 係我公司嘅1位熟客介紹, 依位熟客係用依間公司嘅產品減佐成30磅


而我都真係有眼見, 因為係多年既熟客! 當然我妹妹買黎係想減佢個肥肚腩同小象腳! 我妹妹話都可以瘦面, 又見自從生完阿囡後, 塊面越來越有面子,  包到連自己都感覺好脹! 我係CLARINS Shaping Facial Lift 多年的Fans, 由支野二百幾加到家下五百幾都仍然用緊, 而且重介紹左不少朋友用! 吾知係咪用得太多年, 都失效了! 以前係幾Work架, 但都不再! 致於張相, 第1張係Rubber Duck來港時影, 好吾開心, 無張好, 張張塊面肥到爆! 之後就係期後個星期試做部機3日, 本身無咩特別期望, 都係唸住試玩下, 因為同類嘅美容器, 由第一代超聲波, 到後期什麼紅光等等我都買過!


之後個Weekend我地全家去左澳門玩... 哇! 奇怪事就出現了~~ 我張張相都影到塊面係V, 而唔係包! 就連向大三巴熱到成隻野再抱住我個囡, 快手影嘅相都係V面 就係甘, 我就開始了V面旅程* 之後當然連肚都做機, 坦白講.... 生完阿囡個肚皮就... 如果唔去做機一係就去做運動, 運動我真係頂吾住! 出面做機我荷包又頂唔住! 所以就偷用我妹妹部機做埋肚同小' 大腿, 都見較! 因為依部機係可以做埋通淋巴, 再配合支排毒消脂AgeLOC Gel做, 基本上你努力D睇電視時做, 一定Work!


故事講完, 簡單介紹下, 其實我都係用睇電視時間做多, 初初我本人每星期做2﹣3次, 每次15分鐘都見較! 
而家就Keep住可能一星期做1次, 一出現問題又再努力返DD.... 詳細情形唔講啦, 有興趣Welcome再問我了解多D!


下面2張相係D Gel落機做時用前用後, 第1次, 你會覺得好恐怖, 因為D Gel越奶白同似啖甘既質地, 代表D脂肪同毒素越多!  下面第2張相係我第1次做完面部通淋巴嘅結晶品! 當時第1下反應係~~ Oh My God.. 我的包面..... 原來如此!






以下段短片係朋友要求我上載示範, 就盡我能力啦!  晤夠詳盡, 請見諒...
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Xvkimsf6BE4


*最後,提提大家此品牌嘅Facial Spa機只有會員先買得到,身邊如有朋友是會員,當然建議找朋友代購,如無朋友係會員,都歡迎大家message或inbox我地,我地接受代購及會教大家試做一次!當然日後吾明吾work都歡迎問我地!因為如能了解不同身體部份既穴位位置,成效會更好!總之,都係個句~~“目標為本” 就好似我地e個Blog甘,只希望能幫到大家~~變靚。。。變靚!  :)

再次比d意見比大家^.^
近日好多人問我有關部spa機, 好多朋友一聽到$5000, 都覺得好貴! 其實我同大家一樣最初都有同一個同感! 因為市面一般同類產品都係$1500-$2000...但當我買佐之後我覺得真係"早買早享受, 遲買多幾‘舊’“ 嘻! 我買佐幾個月後就由$4500-$5000, 真係同Chanel加價同步! 其實市面上真係好少同功能產品, 我指嘅係功能!如果講做保濕, 其實有好多都已吾錯! 但減肥瘦面瘦身就好少做到! 所以底它係甘加價! 另外, 其實$5000係一套價, 當中個6盒ageLOC美顏精華就要$1xxx,重未計抗皺個兩支, 所以其實部機都係$3xxx倒! 我買佐e部野係100%無後悔過! 因為真係work! 我會prefer買一部真係有效嘅機, 因為時間都好保貴, 做完吾work, 平都無用! 下面係set spa機套裝相片! 同一d可能大家都興趣嘅資料! Share to all of u ^.~

頭先做機時又唸到d野同大家share,就係如果有d朋友擔心買佐怕自已做幾次又吾做! 答案係~吾會! 因為平日身邊朋友比你嘅反應就係最強嘅動力! e部spa機係好快能見到效果架! 我好一段日子無企總店, 今個星期因為同事放大假, 我同妹妹便要日日返工頂假, 見返好多熟客,個個一見到我都問我早咩瘦佐? 哈! 這就是我最大嘅動力! 實在太有滿足感! 所以今日一沖完涼又即做機! 加油加油! ^.~

有興趣或questions歡迎whatsaapp我~~ 66906585 Clara








4 則留言:

  1. Such a nice blog and very nice you work and sharing this wonderful article about the aha face peel well done.
    aha face peel

    回覆刪除
  2. Very exclusive blog about Care, Quite interesting and nice topic chosen for the post Nice Post keep it up.



    Soap

    回覆刪除
  3. Really very interesting and very valuable information about the organic soap nice work.



    organic body lotion

    回覆刪除
  4. I have been reading a lot of stuff about it. but it is different presented, i loved to read this. keep it up.


    Bridal Makeup

    回覆刪除