2013年9月6日 星期五

[清潔mask推介]*BORGHESE/ nuskin/ IPSA

依篇係第一篇在Google Blog的分享, Yahoo Blog真煩死人! 我的舊分享仍未搬家呢,希望好快能完成依行大工程!


今次想同大家分享我嘅心水清潔mask,首先想介紹BORGHESE依隻又紅又綠的泥mask, 相信幾乎每位女士都見過依瓶野,但就未必太多人用過,無可否認依個brand的吸引情度實在麻麻。但我向來都愛試用經典產品,能夠由一個品牌起家到幾十年後,都仍是該品牌best selling item,定必有它的過人之處! 就如SKII神仙水, Chanel既經典香水等等! 

講返BORGHESE嘅mask, 我分別會用粉,紫,藍三隻,但最愛用的是藍色個瓶! 適合中性/混合性皮膚使用。它的主要成份及功效:
  • 意大利泥漿—滋潤乾燥皮膚
  • 礦物維他精華「活水」專利配方—舒緩及平衡皮膚水分
  • 蘆薈啫喱、燕麥蛋白、芒果奶油—修補乾燥皮膚,增加水分和減退細紋
  • 綠茶、橄欖、甘菊油—具舒緩功效,重現肌膚明亮光彩
  • 維生素E、紅花、西柚油—保護皮膚免受環境傷害,使肌膚柔軟嫩滑

成份我不細講,BORGHESE淺藍這瓶泥主要功效係保濕滋潤,依瓶mask用落好有去美容院做facial feel,質地有點像mossue狀,好滑身!上面只需見不到皮膚的厚度便可以!上面後有一種冰涼感覺,超舒服,而且味道都非常好,一句講晒,論relaxing感覺真係100分!所以我係超愛用這瓶mask!不過,講到保濕度我就覺得一般啦!要講保濕有其他牌子好過它!我本人當它係一隻全面性的mask甘用,意思係有一定的保濕,基於它是泥,有一定的清潔度,最重要係用落好relaxing!尤其如果我自己向屋企針清完,我一定選用依隻淺藍mask!對於退紅都有一定作用!

有朋友話BORGHESE嘅mask都好難洗,我馬上會問她:『你是否買了細size或向水貨店買?』因為原裝大size係有一個海棉附送,專用來洗走mask!依個棉棉簡直就係mask必備,有佐依個棉棉,基本上洗各種質地嘅mask都好方便!致於BORGHESE粉色清潔mask,我真係吾太推介大家用,真的實在太快乾,上面10分鐘已拉到我塊面死死下,太刺激了!



功效及成份

  • 採用太平洋西北岸的遙遠冰川三角洲的冰河泥,蘊含豐富礦物質成分,有效清潔面部肌膚; 幼細的冰河泥,能徹底去除肌膚污垢及死皮細胞
  • 配方蘊含海洋植物精華,防止泥漿於乾透後出現乾裂剝脫的情況


如果要講深層清潔,自我試用nuskin這隻皇牌冰河泥深層清潔mask,我唸我遇到我的Mr.right了!嘻!我要先講它最吸引我我優點~實在太易洗了!而且吾似一般清潔mask甘乾!即15mins後絕不會有一笑即裂個種!它是比較水狀的,好滑好易推開,乾後質地係一遇水即溶化,所以非常容易洗!以往我係極懶用清洗mask,因為洗真係好麻煩!早兩日我面額生佐粒暗瘡想爆想爆,最怕就係生在面額,無論點遮,一上胭脂真係沒法擋!我當晚即用依支清潔mask, 明顯第二日粒謝返少少,起馬無甘紅!Anyway,我都非常推介大家可試下依支皇牌mask!它在nuskin的知名程度,不少於部spa機!而且,實在都底用$260 (200ml)!



最後一隻心水推介,IPSA Refiner Skin Clear-ize Clay,超適合激懶激懶嘅朋友,能於短短5分鐘,將死皮粉刺清除!依支mask質地係好似磨沙膏咁,係一支快速清潔mask!它不太厚身,帶點水狀!用法好似磨沙膏咁,磨沙後停留在面上數分鐘先洗!一支有齊peeling & cleaning mask嘅功效!你話係咪激懶人之選呢!而且只需停留數分鐘就可以!實在係快靚正!功效就跟一般cleaning mask差不多!但因有peeling步驟,所以用後感塊面相當滑!不過,價錢就貴少少,要$3xx!

另外,比個小tips大家!想容易快手就洗走d mask,而又無BORGHESE個棉棉,大家可以去SaSa或卓悅買以下依塊棉棉!它絕對係洗mask好幫手!



*因為未從Yahoo Blog搬家的關係,如有興趣睇我其它扮靚分享嘅朋友,請按下面條link!另外,都歡迎大家有任何扮靚問題,可直接留言或whatsapp我 66906585 Clara ^.~
http://blog.yahoo.com/callmesister/articles/page/1



沒有留言:

張貼留言