2013年9月6日 星期五

[ 抵用之選 ] Kanebo Freshel Mineral BB Cream Moist $99



左面金色: "極潤, 保濕度效高, 適合效乾皮膚使用或成熟膚質使用
右面金銅色: 更清爽, 建議下天使用

[ 姐姐篇 ]
一出Post 1日已有數位朋友 Whatsapp問我 nanoce BB cream 邊道可以買到? 今日我會再介紹一隻 $99 嘅BB cream, 都係係 City Super內 Log-On有售! 就係 Kanebo Freshel Mineral BB Cream Moist*** 提提大家勿到專櫃問甘傻仔, 因為佢係 Logo-On上架的 Kanebo' 依隻超級底用+好用既BB Cream, 我起初買既時候只有3種質地, 而家已經增加到5種質地! 我夏天時就用銅色包裝個款, 感覺清爽, 冬天時候就選用金色, 夏天用金色可能會太厚, 但保濕度相對較高! 如果你皮膚超級乾或比較成熟既膚質, 甘你可選用金色包裝個款! 當然我建議大家自己親身去上手試一試D 質感, 因為每個人喜好唔同! Kanebo依款BB Cream同 nanoce比較, Kanebo比較厚身多小小, 但相對遮瑕度就較好, 基本上, 上一層較明顯既色斑同黑眼圈都會淡晒! 要求吾高既朋友, 吾一定要零瑕的, 基本上再上碎粉已經出得街! 保濕度都吾錯, 尤其係金色, 好潤澤! 而nanoce就抗氧化能力較好, 推開質地較簿! 

最近我見Kanebo 多佐兩款更透簿高仿曬及美白既上架! 不過我就未試過! 大家有興趣不仿去City Super 1次過試晒2個品牌BB Cream比較下! 而我自己銅色包裝已經好滿意! 推介度有90分

沒有留言:

張貼留言