2013年10月3日 星期四

[超級好用萬能蘆薈Gel]* enhancer


急住介紹這隻超強蘆薈enhancer,因為近日介紹了不少朋友用,依支enhance十行全能,怕大家到手但吾知可以點將它用到盡!嘻!所以要馬上出這個post!

支依價值$145的蘆薈gel,我只能說是一支萬能gel!之前朋友highly recommend 我用,但總係覺得它吾知係一支咩黎,話它護膚品又吾係,藥膏又吾係,只支個個用家都話“你試啦!超好用架!” 直至早幾個星期前我先買黎試試啦!不竟實在吾貴,就試下有幾好用!

質地係好水潤的,所以只需要好少份量就可以!點解話係“萬能”?因為它可以當
1. Sleeping Mask
2. 暗瘡護理
3. 蚊釘蟲咬
4. 皮膚濕疹
5, BB pat pat紅
5. 混合濕粉/BB cream一齊用 (超強補濕)

總之,就各取所需!

先講 Sleeping Mask,依gel一到手,我第一晚就當sleeping mask試用,我無同時使用其他產品,只單獨使用這支蘆薈enhancer!第二日起身,最明顯的就是無平日甘油!上面感,第一次用我吾知原來份量甘少已經夠用成塊面,我取了成個一毫份量,結果一半都已夠用!另外,上面第一下有少少涼涼地的!我覺得幾舒服!當日,我有一粒大暗瘡向面,第二日明顯消減d,的確能有鎮靜作用!

暗瘡護理,認識我的朋友都知我本身好少生暗瘡,巧遇第一次當sleeping mask用時我出奇地有一粒大暗瘡,我本人覺得確係有一定的鎮靜作用!期後,我介紹佐一位朋友用,本身我係介紹她用一套比較全面的淨肌護膚產品,但因為缺貨!我惟有叫她先試用這支蘆薈enhancer!幾日後她竟然話我知,”哇!超有改善!明顯d暗瘡平滑佐好多!“ 大家要知道,她是比較多暗瘡的那種,話睇過皮膚醫生,用藥就好!一吾用藥又生!Anyway,好說她超愛這支enhancer。

蚊釘蟲咬,我住村屋的,d蚊超鍾意咬我個囡!對上一次,一個午睡,我個囡兩隻腳加起成十幾粒,額頭又好多粒!我地一家,開頭心唸係咪出水豆!因為蚊咬無理由甘誇掛!
第一次用支gel搽蚊,第二日明顯好好多,消晒腫,本來成對豬腳甘!
另外,BB Pat Pat紅都好有效,我直情覺得好好!我囡超經常Pat Pat紅,所以我係不能用cheap片片,只能用m牌或coo'N等貴價日本片,其它的都成日紅Pat Pat!好麻煩@_@!不過依支gel確係好見效!其實Pat Pat我都有影相,不過婆婆話不能出賣囡囡Pat Pat!哈!


皮膚濕疹,係我迫我老公比隻腳我試的!嘻!他有一處問題皮膚,已經好多年,睇過好多醫生都好難好,時好時壞,本來不止一處的!以下係被我迫用一個星期的效果,都幾明顯的好!嘻!

最後,mix濕粉或BB cream,我只能說一用佐,而家吾用吾得甘!連我妹都係!用佐個妝係 “貼”  “簿”  “好推” 好多!超級水潤!非常好推!我皮膚吾知點解成日都好缺水,單用保濕,even最強保濕精華我都無效!一定要做機先得!所以我每星期係不能不做spa機!吾做機,我唸我個妝hold吾到5個鐘!用佐依支蘆薈enhancer我個妝係hold得好好多,而且出油問題都係有改善,尢其對於我妹妹成日出油嘅人!

*enhancer份量吾需要太多,約3份1比例就足夠!

*混合後質地非常水潤,比平日更保濕,貼妝能力更好!


好好笑,所以向屋企我依支gel成日都吾知飛佐去邊,因為成家都用!大家各取所需!哈!
建意大家可以好似我,用個細瓶帶d出街!Suddenly,蚊咬又得,敏感又得!

有任何關於扮靚問題,welcome大家留言或whatsapp我
66906585 Clara ^.~






沒有留言:

張貼留言