2013年9月13日 星期五

[最強遮眼圈眼袋concealer]*Nars/ Bobbi Brown/ 3CE


今次想同大家介紹一下最強concealer,我唸不少朋友都會覺得係Bobbi Brown,其實Bobbi Brown真係吾錯的,所以我用了有5-6年嘅時間,向依段日子我都無變過心!用完就再買。。。再買。。。再買!講遮瑕度係的確好吾錯,但係我一直都覺得好“笠”,我係先上corrector,再上concealer!出黎較果就吾會甘灰!雖然係好用,但Bobbi Brown盒遮瑕膏真係越來越貴,無法啦!鬼叫它是皇牌!



近年開始愛上用NARS嘅makeup products,因為真係好持久同上色!最近買佐NARS嘅Radiant Creamy Concealer,我係見Facebook超好評先試!果然真係超好用!我覺得質地比Bobbi Brown“簿” “貼“好多,而遮瑕度都比Bobbi Brown強,只要好少份量就已經OK!價錢$260

不過,我買依支concealer都有一個故事!當日我去到專櫃同個化妝師講,我想要支Radiant Creamy Concealer,她馬上suggest我用Honey色,之後我好快買完就走!因為老公等住我!返到屋企一試。。。好紅呢!質地係感覺好好的,但就係色好紅!後尾我打比我一個NARS做嘅化妝師朋友,她說Honey色on top係要加其他色用,否則出黎係會好紅!用法大概就好似Bobbi Brown corrector甘!我朋友sugguest我用Custard Light 2!第二日,我去到NARS專櫃,個化妝明顯比上次個個有耐性,她說如果你只想用一支,你當時應該選Custard色,即我朋友sugguest個隻色!最終我多買一支Custard Light 1,加上面用!返到去試,100分,係完全cover得好好!惟一係好似好吾底,買多佐支甘!不過我明白等如Bobbi Brown原理,先用corrector再用concealer,一定會cover得再好d!所以我建議下次大家去買,最好試上而,試一試只用Custard系列色遮吾遮到先再決定需吾需要用Honey打底!但NARS依支遮瑕我真係比100分!


最後想介紹3CE嘅waterful concealer,我都係盼blog人地分享話好好用所以先試,最緊要係真係好好好好底用!香港現未有專門店,向facebook或部份韓國化妝品水貨店有售,約HK$100支!質地係水狀,但遮瑕度不比NARS弱,用細細點已OK遮得好好!有兩隻色,#001 #002,香港女士用#002比較適合,#001好白下!大家不防試下,真係無唸過甘水狀都可以cover得甘好!值得推介比大家!


希望大家都鍾意今次嘅分享啦!另外都推介大家睇下最強保濕噴霧推介篇,近日我為不同mist做了一個小實驗,都幾有趣的!
http://callmesister.blogspot.hk/2013/09/mist-jurlique-jill-stuart-nuskin.html

1 則留言:

  1. 看來妳還在被外包配方給不是自己工廠的保養品給騙嚕。

    Total Beauty Media Group Brand Performance Report:
    All products reviewed that ranked number 1: Nu Skin.

    http://static1.totalbeauty.com/content/mrktg/1eml/insider/BPR-february.pdf

    回覆刪除