2013年9月6日 星期五

最愛[雪花秀Overnight Vitalizing Mask]


今次想介紹大家我最愛用既Over Night Sleeping Pack (可敷過夜的mask) 雪花秀Overnight Vitalizing Mask, 韓國護膚品中的表表姐”

【主要成份】天然草藥精華
雪花秀 ─ 韓國最尊貴的天然護膚品牌雪花秀,為韓國最大化妝護膚品王國Amore Pacific 為韓國最大化妝護膚品王國旗下的品牌。Amore Pacific早於1945年成立,並於1997年推出雪花秀產品,憑著韓方傳統醫學理念,巧妙運用不同的炮製法以提升各種草藥之療效,至今已成為韓國最尊貴的天然護膚品牌

【Overnight Vitalizing Mask】以豐富滋補養分與草藥精華成分,喚醒肌膚朝氣光采的韓方草藥睡眠面膜,能於肌膚表面形成補濕膜,確保入睡休息時,各種草藥滋補養分可源源滲透。
當歸與石榴:有助明淨膚色,合桃及桑白皮精華則可徹夜為肌膚補充所需養分,一覺醒來重現活力朝氣。

成份吾多講, 我試過好多隻 Overnight嘅免洗Mask, 直致遇上雪花秀依支 “我找到了“ 就一直無再轉過! 香港專櫃售價為 $400, 韓國買則平得多, 當然而家有好多水貨店都有得賣, 價錢平好多! 我早前在Color Mix買, 都只不過係 $285! 
先講下包裝, 市面上好少 Sleeping Pack係支裝, 我本人吾多 like用瓶裝產品, 取分量吾方便之餘又吾多衛生甘! 如果做佐 Gel甲就重衰! 入晒手指甲, 所以雪花秀依支Sleeping Mask嘅包裝我就大愛!

質感方面, 潤而不立! 之前我曾用過H20, Laneige等等.... 大都係 Gel狀, 即半透明個種, 而雪花秀則係 Cream狀! 用後反而無佐個種有層膜在表面嘅感覺! 會覺得好滑手又吾立! 就算香港天氣甘潮濕都吾覺痴立立! 如較young嘅膚質, 可取小d份量! 味道我就最愛, 因為好天然草本味, 夜晚用聞到都好舒服!

上為雪花秀Cream狀, 下為大部份牌子半透明Gel狀


敷了之後, 第二日會發現皮膚變得白滑, 連毛孔都比較細緻, 主要係因為皮膚飲飽水, 毛孔就會變得細緻平滑! 上妝就當然更加貼服! 如果你有用開其它牌子嘅Sleeping Pack, 你一轉用雪花秀, 絕對會Feel到有吾好! 簡單講 "有力好多" 我極力推介大家一試



沒有留言:

張貼留言