2013年9月6日 星期五

[ Nail ] 美甲DIY *O.P.I/ china glaze/ MISSHA/ Tony Mony/ ZOYA*


[ 姐姐篇 ]
講到Nail, 識得我同妹妹耐嘅客人都一定會知, 久在ViVi 流行既時期, 我地嘅Gel Nail係做到超長+ D石超大超爆! 一開始流行Gel甲, 我同妹妹痴到用上5位數字去Join Nail Plan! 多年後, 都整到無款好整, 結果我地轉做Color Gel, 後期Soft Gel, 再後期去Nail Spa比人油甲油, 到現在... 自己係屋企DIY
教下大家點樣可以在家簡單做套有款嘅Nail"  近其市面新出咗不少各式各樣既閃粉, 閃粉就係我同妹妹既法寶! 當然我指既閃粉係一D 新穎既閃粉, 而非以往一般全瓶一樣大細既閃粉...
***以下係我心水推介***

( 由左至右 ) Tony Moly GR04/ GR02/ GR16
*GR04/ GR02 單用不加底色已經很好, 能做出Gel 嘅亮透感" GR16需加底色使用"
價錢$40

( 由左至右 ) 第一行:  MISSHA No.6/  MISSHA No.3/  MISSHA No.8/  Luxeffect J900/
第二排: china glaze 1120/ china glaze 1181/ O.P.I NLT56/ color CLUB 902
價錢 $48~ $120

排位方面, 通常右手我會選第2+ 3 或 2+ 4上閃粉, 第2隻手指我必定上閃粉, 因為最多接觸東西, 最容易掉色, 上佐閃粉後, 第1無甘容易掉色, 二來掉色都會無甘分明同無甘覺眼! 左手可選3+ 4或 2+ 5, 都係同樣當你上左心儀既顏色甲油後加上面, 以下係我之前既作品, 比大家參考下!


另外, 近期流行既金屬甲油都可以做出不一樣既效果, 尤其適合型格既朋友


( 左至右 ) china glaze 1210/ china glaze NLS99/ china glaze1042(此金係爆列甲油)
*china glaze 1210 較適合型格朋友, NLS99 就私文或較 Lady既朋友都可以試下*
價錢 $80~120

講佐甘多面層既野, 都要講下d基本功, 我所謂既基本功係指 1. 底油 2. 甲油 3. 面油"  底層我只會選用靚牌子, 大部份都係美國品牌如O.P.I/ZOYA/china glaze等等 (約$80~$100) 因為持久度一定比平價好好好好好多! 另外快乾度都一定又係快好好好好好好多!  O.P.I 一般2分鐘都已經乾8~9成! 如果支甲油, 油咗之後係Keep到一星期, 平到$5 我都吾會買, 因為要做一套甲真係話快吾快, 話慢吾慢! 我平均一套甲Keep到 1個半星期或以上! 我所指的是一星期內吾出現任何掉色嘅情況, 尢其d指甲邊, 是完正無缺的!
 ***以下我分3部份為大家推介必買的底油, 甲油及面油*** 

[ 底油 Base $120 ]


[ 甲油 Nail Polish ]
O.P.I/ ZOYA/ china glaze...

[ 面油 Top Coat ]
Seche Vite 這隻Top Coat不得不極極極力推介* 快乾程度大約係30秒" 而且亮度可比美Gel甲面* 必試推介* 100分* 
就係因為依支Top Coat, 好多客成日以為我係做Gel甲! 嘻! 價錢$80-$100 

最後, 提醒大家切勿自己剪手皮!  在家中其實只需要推走d手皮就可以, 勿剪! 如果把剪吾鋒利, 只會越剪越多! 甚至有D 朋友去Nail Spa比人修甲後都會出現此情況!  靚一時, 之後就慘! 飛晒D 甲皮出黎, 起晒倒刺!  原因都係因為把剪刀吾夠鋒利, 又或者個甲師吾夠經驗所致! 其實你只要推吾剪, 耐佐你D甲皮會自然收乾及變少! 此方法都係一個資深既甲師教我! 大家可試試!

以上分享大家如果有咩吾明或吾知邊道有得買等等, 都歡迎留言比我地! 我地定必回覆及盡力解答!
*甲油, 除Tony Moly或MISSHA等牌子, 其餘我多數都係上樓買, 平好多呢! 

沒有留言:

張貼留言