2013年9月6日 星期五

[ 保濕噴霧 Mist ] *Jurlique/ Jill Stuart/ NuSkin

由左至右: innisfree jejubija anti-trouble mist (專for問題皮膚, 用後其實就無咩特別)
NuSkin (我近日心水mist)
innisfree canola honey jelly mist (韓國用可以, 香港用就好立, 味道好Honey)
BIODERMA (話說有鎖水工能, 但就帶吾到出街用, 好大支, 上妝前噴都吾錯)
evian (大眾化價錢)


今次想同大家分享下心水mist, 其實以前係沒有用mist的習慣! 自有一段時間皮膚好乾, 個妝根本無法hold到一日, 加上香港天氣想吾溶妝都有困難, 到中午點都要補一次妝! 但基於到下午皮膚開始變乾, 點補d粉都係吾貼! 後期我就開始使用mist! 一用愛上! 
試過不少嘅mist, 第一支買嘅係Julique Rose Water, 好鍾意玫瑰嘅清新味道! 好舒服! 不過, 同時介紹過一d朋友用, 部份人確得太香! 保濕程度我用“可以”去形容! 因為價錢都幾貴, 但就未必有太大驚喜! 大家都知道, 向來價錢就是同效果連在一體! 嘻!  



其後都試過好幾個牌子, 都係差不多! 不過, 想介紹一下其中一隻我吾建議大家買嘅mist ~Jill Stuart, 當時被個包裝吸引, 一讚的只有個包裝設計及個噴嘴! 能噴出好幼細嘅mist! 其餘的都係負評, 質地好痴立立! 噴完後你必須再上粉! 你會感覺mist不被吸收, 而係停留向皮膚表面! 另外, 味道真係太香太假! 最後我成瓶倒了, 只留瓶作refill之用! 

近日, 在試Nu Skin不同嘅產品, 其中發現支mist價錢好吸引! 噴後感及補濕程度都吾錯! At least, 單用吾會痴立立! 上面質感好輕! 好似好快被吸收甘, 最緊要係無咩味道, 因為自從大肚及生佐囡囡後, 我都少用了一些太香嘅產品! 尤其係噴嘅產品!  Nu Skin NaPCA Mist可以噴皮膚及頭髮. 蘊含天然保濕成分, 透明質酸及玻尿酸, 而且不含油分!

最強實驗

今日睇佐個用家分享之後,做佐一個最強最補濕mist測試!真係太有趣~nuskin支mist真係強強強!將不同牌子嘅噴霧噴向鏡上面,半小時之後大部份其它牌子嘅mist都乾透不留痕跡,其實有d吾洗10分鐘已乾晒!其中包括我都愛用嘅BIODERMA。但Nuskin NaPCA噴霧仍有水珠在鏡面,我五個鐘後再check都重有層水份向鏡,真係好強呀!原因係NaPCA有獨特補濕成份,可以向空氣中吸收相當於它自身重量嘅60﹪水份,而且重可以將水份銷住向肌膚表層。即是如果我地噴佐向面,就等如24小時用住塊mask甘!太強!吾做實驗都真係吾知甘勁!Amazing!


介紹多樣野比大家, 如果你買佐支mist, 又吾想成大支帶出街, 當然係去買個輕便裝嘅小瓶! 介紹大家定必要試試"無印“ 既小瓶! 單講瓶身質量一定比一般嘅好! 最重要係個噴嘴, 係好散好幼細! 而且好耐用!價錢都吾貴!我極力推介! 






沒有留言:

張貼留言