2013年9月6日 星期五

[ COLOR CON ] 必試﹠勿試* FReSHLOOK/ LACELLE/ aquaSoft


[ 姐姐篇 ]
經常有好多朋友問我, 我係帶邊隻牌子Color Con, 因為超自然, 在此就同大家分享下~ FReSHLOOK One-Day Color Contact Lenses ( PURE HAZEL ) 其實我都試過不少Color Con, 不過我隻眼只帶到依1款, 其它的都會出現缺氧情況, 曾經有半年時間我係不能夠帶Con, 一帶Con 1小時後..... 隻眼會好似紅眼症甘, 由個瞳孔開始紅起, 紅到好似流血甘
 
直致試用 Freshlook這隻Color Con* BINGO BINGO!! 講返依款Con, 之所以自然係因為此Con並非大眼Con, 只係純Color Con, 所以睇落就順眼自然好多啦! 


另外, 想介紹各位下面依隻我愛莫能助既牌子~ BAUSCH LOMB LACELLE COLORS ( C-Brown ), 此Con有小許大眼效果, 但仍係好自然! 可惜, 我對衷眼一帶又黎料! 好傷心! 因為帶 FRESHLOOK 都帶到悶悶地! *推介* 



最後, 介紹隻大家千奇吾好試既牌子, 下圖 eyecom aquaSoft Color 1 Day ( HAZEL 2 ), 帶上後我只可以講句~ 似拍吸血鬼片! 哈.... 



*** 歡迎大家一齊分享下有咩野好用/ 有咩問題都可以問我, 盡力解答 ***

1 則留言:

  1. I like the Brown most for eyes to be fit and look nice and beautiful. I think yours is also cheap and mine too here Lacelle Contacts

    回覆刪除