2013年9月6日 星期五

[ Volume Hair ]* 幼髮


今次想同大家分享一下頭髮用品" 近年都比較流行有 Volume既髮型, 頭頂鬆鬆的! 我本身D 頭髮係好幼好直, 先不講造型, 就連洗頭, 今日洗完... 明天已經好似好 “立" 甘! 再講我本身頭髮吾算好多, 睇落就更無Volume, 就算扎All Back, 頭頂都好扁!


後來, 一次去一間有D名氣既Salon 整頭, Hair Stylist 介紹佐我用上圖隻洗頭水! 超好用! 依隻洗頭水特別適合幼頭髮或少頭髮既朋友, 用後比較清爽, 頭髮會比較鬆, 睇落好似多佐頭髮甘, 就連我 Daddy因為頭髮脫落, 無咩頭髮, 用佐之後睇落都好似多D頭髮甘! 價錢就地方性可能有少少出入! 第一次向Salon買係$2xx, 後來發現向頭髮用品店買平好多! 旺角女人街有一間好多年既頭髮用品店賣$140, 銅鑼灣女人街都有一間就最平$130! 其實好底用, 因為比平日一般既Size 大多半支倒!
另外, 護髮素問題~短髮朋友用e隻洗頭水無需用護髮素, 尤其幼髮人士! 用佐會另頭髮變軟, 甘就又吾鬆! 而且, 其實護髮素係沒有護髮功效架! 護髮素只能使頭髮順滑, 並沒有任何實際的修護作用! 但如果你仍覺有需要, e個牌子都有護髮素的! 


另一樣超好用既 "髮寶" 就係鹽水! 可能有好多朋友都有用過或用緊! 用後睇落又係好似多頭髮及鬆好多! At least, 頭頂無甘扁! 用過好多隻, 但下圖依隻真係好好用! 吾 "立" 好爽又有效果! 其實有好多鹽水都有加入了泥既成份, 如果 For頭髮幼既朋友, 可能即時係有效果, 但半日後你會發現塌晒落黎! 重衰過無用! 原因係泥重身, For男性或粗頭髮既朋友就會好D! 而我介紹依一隻就無泥既成份, 係純鹽水, 而且個噴頭噴得好幼細! 用落吾會整到個頭好 "立"  我Highly Recommend! 95分
用法: 洗頭後用布抹乾, 噴2﹣3下, 再用風筒吹乾! 如set卷髮, 用熱棒set頭前後都可噴上! 



*希望今次嘅分享能幫到大家啦!*




沒有留言:

張貼留言