2013年9月6日 星期五

[ 我的最愛* Eyeliner ] Benefit/ NARS



今次想介紹兩款我最愛+會用完又再買嘅Eyeliner 1.  Benefit BAD Gal Liner Waterproof   
                                                           2. NARS Waterproof Eyeliner  

先講Benefit, 已經用佐多年多年多年, 好上色, 質地係比較軟身個種, 我通常會用黎化上眼線後半part, 及下眼線, 先畫上Eyeliner, 再用深啡的眼影掃開, 效果好持久自然! 如果想化濃妝, 可選用黑色, Benefit既黑係超黑, 比一般Eyeliner要黑, 而且較持久. 平日一般既Eyeline(我指日本個D) 好多時到中午眼線都會淺色晒, 但Benefit的就吾溶, 仍然好實色及食眼影食得好實! 之前用開Benefit黑色, 近日愛化全啡Tone嘅眼妝 (啡Con+啡眼影+啡眼線) 所以今次買佐啡色! 都一樣甘好用! 係Dark Brown Color! 價錢$200, 比日本牌子貴DD, 但支筆就長身D, 所以計落都吾算貴!  


之後, 講下NARS, 係一位潮化妝師朋友極力推介! 一試真係吾錯! 包你全日Hold妝100分! 同Benefit質地好似, 比較Soft 同易上易畫! 價錢同Benefit相約! 同Benefit比較, NARS再持久d, 就連畫內眼線都完全吾脫色, 依點係最正! 一般日本眼線, 點強點好, 講到內眼線, 好多都做吾到! 但講到落妝, NARS就難落少少, 要落多一兩次, 除非你用Chanel Eye Remover. 乘機講講, Chanel Eye Makeup Remover 真係貴得有價值! 遲下開Topic再長盡介紹! 



近日有不少fans希望我拍片教下點用筆狀eyeliner化眼妝, 我盡量試下啦! 拍得吾太專業希望大家多多包容!以下會係一個較smoky少少嘅日妝! 如果喜歡淡妝嘅朋友,又或者好似我甘吾鍾意一條太死實嘅眼線嘅朋友,可參考我以下做法!
1. 先用淺色打底 [ Bobbi Brown Champagne Quartz 2]
2. 用筆狀眼線筆畫上眼線 [Benefit BAD gal liner]
3. 先用大一點的眼影掃掃上啡色 [NARS Cordura]
4. 再用細一點的眼影掃, 貼近上眼線, 掃上同一隻啡色或再深一點的啡眼影也可以
5. 用超小眼影掃, 取小量啡眼影, 把下眼線掃散, 使睇落更自然*提醒易出眼油既朋友, 可先在上眼妝前, 在貼近眼四周印上粉餅, 可另眼妝更持久!*


沒有留言:

張貼留言