2013年9月9日 星期一

[新一代減肥法]*LifePak/ TRA complex/ doulean/ trimshake

分享我的健康減肥故事
認識我的朋友大概知道我本身其實係不太肥的,只係生完baby之後開始腫脹少少,尤其塊面,我係一肥先肥面個種!好慘,我一直都係比妹妹瘦的,但通常初認識的朋友都會覺得妹妹係slim一點的!因為妹妹係面尖尖個種!後尾,一次機會認識了nuskin,其實起初我只係用部spa機,我之前向blog都分享過,依部spa機確實係另我驚喜的!後來我慢慢開始試nuskin嘅supplement,其後發現我老公表妹已用spa機及食nuskin supplement多年,她在英國藥劑師畢業的!



LifePak是我最先試的supplement ~ nuskin的皇牌!有興趣可按以下連線了解 http://www.youtube.com/watch?v=IEHZqTw0cUE


頭兩個星期我成日吾記得食,本身要早晚食,我就每日食得一次!當然兩星期過去,我未見身體咩變化或感覺,但聽說一般人一星期內一定感覺到自己吾同佐!後尾同表好傾過後,我決心食足份量試一次,一星期佐右神奇嘅事又出現!我用神奇去形容,因為nuskin的產品的確就係甘。。。在我身上的確係甘!我發現自己點解吾再需要成日買咖啡飲,而且晚睡早起都好精神,個種感覺係。。。你早上一起身就確得自己吾係剛剛起身,而係好似起佐身好耐,上晒電個種感覺!

另外,我發現我開始識得肚餓!係!。。。同我一齊工作嘅人就知!我係可以全日吾洗食飯,但個胃or肚又吾會有咩感覺!起初我以為係好事,真係幾好,一定吾會肥!後尾,我第一次上nuskin,朋友叫我試下磅個脂肪磅,which is而家養和都用緊!OMG!我嘅內脂/脂肪比例(即身體內的脂肪)竟比我妹還要高,但我係瘦過我妹的!我同妹妹almost the same高度!食佐LifePak之後我開始識肚餓,我好擔心,死啦!成日肚餓,想吾肥都幾難!原因係LifePak係一隻tubor,無論對想減肥或想要改善健康嘅人!我身體機能開始由睡火山,變返做活火山!之後我開始了解nuskin的減肥發,或多或少係同蛋白減肥法有關!我無食任何減肥餐單,只係明白原來我需要蛋白質去建立肌肉,如果我地肌肉減少了,消耗的熱量也就減少,結果就容易發胖,減重的目的就不易達成。
  • 蛋白質難以在人體內消化和分解,吃蛋白質的食物可以幫助消耗30%的熱量,比同等重量的脂肪和碳水化合物多消耗一倍的熱量。
  • 蛋白質可以促進體內鹽分、水分和老舊廢物的排泄,可以幫助消除水腫。
  • 以蛋白質為主的飲食,可以增強飽腹感,避免餐與餐之間養成吃零食的習慣。這是因為蛋白難以消化的同時,還能夠刺激消化道內腸促胰酶肽的分泌,減少進食。
  • 蛋白質能夠抑制促進吸收脂肪的荷爾蒙分泌,從而避免贅肉再體內囤積。
  • 無論你攝入多少的蛋白質,都不會變成無法消散的熱量囤積在體內,而且其中30%的熱量還會因體溫的上升而消耗,更能有助于加速新陳代謝。


*不過我本人是極反對舊式的蛋白減肥方法,太極端了!*
有興趣了解何為健康減肥法的朋友可參考以下youtube!
上集
http://www.youtube.com/watch?v=kIHG_EEhAEs
下集
http://www.youtube.com/watch?v=5P7M0p_N69A



LifePak之後,我食了TRA complex & doulean!

  • TRA消脂纖體素蘊含多種高效成分,透過減少脂肪積聚、控制進食碳水化合物的慾望及加速脂肪燃燒促進體重管理。配方特別適合身體脂肪比例偏高及喜歡進食零食之人士服用。
  • doulean纖麗植物營養素蘊含仙人掌精華 (NeOpuntia®) 及小麥萃取物 (Alpha Trim™-W) 兩種全天然高效植物成分,能有效減少身體吸收過多脂肪及卡路里。配方特別適合經常進食高脂肪及高碳水化合物飲食的人士服用。

1個月後我的磅數是102磅,係我自14歲後未試過的數字!當然只係瘦了數磅,但睇落自確firm了很多,而且我是精神的!

其實以往我都試過不少減肥產品,我的老朋友一定知我去外國讀書時曾經變了一個大肥妹,由90磅,變成135磅!我當時穿的CK Jeans 30腰,後來比佐我Daddy都著到!135磅!真係Amazing!所以,我係試過無數減肥法,無論係睇醫生減,定買減肥產品!其實醫生好多時都work,不過就吾係個個頂得順副作用!我當年食控制食慾的西藥,食到純晒,劑量越開越高!Finally,連醫生都吾建議我再試!

TRA complex & doulean係全天然,所以就算你食食下發現自己有佐baby都係無問題的!現時我只食doulean,因為我已滿意磅數!doulean係用黎有時出街或食大餐時預防!


  • 蘊含豐富蛋白質及碳水化合物,幫助身體建立肌肉,塑造完美線條
  • 蘊含可溶性纖維,可幫助消化
  • 每杯纖沛營養奶昔只含3克脂肪及210卡路里,可提供身體運動時所需的能量及有助維持身體最佳狀態
  • 是作為早餐及營養代餐的絕佳選擇。


另外,上面依隻蛋白奶粉,我鋪頭有位客人話她之前淨飲依隻都減到10磅!好利害!而我一般係用黎當早餐代餐飲!在此,再解釋下點解其實依隻蛋白奶粉好幫到手,因為它有好豐富蛋白成份,我地要有足夠。。。要減肥嘅朋友則要有比足夠再多嘅蛋白質先能增加肌肉,之後先可以快d消脂,快d減到肥!大家千其吾好以為肌肉=大隻!係錯!就好似我隻手臂甘(我隻手臂一直比例上都係偏粗的), 減肥前後可能未必好明顯講到幼左幾吋,但自己就好明顯感覺到比之前firm佐!就係類似甘嘅道理!因為肌用多左,脂肪少佐!如用100舉,本來係70脂肪,30肌肉;而家就可能會係40脂肪,60肌肉,所以firm左!
如果你能向3餐中計算及食到好多蛋白質食物(例如:蛋白/雞肉/瘦肉/豆類等),你當然可考慮吾需要蛋白奶粉嘅幫助!但如果吾係。。。飲蛋白奶粉就會方便d,尤其早餐!

Anyway,以上就係我健康減肥嘅故事!嘻!希望幫到大家了解更多正確減肥觀念!有興趣或有問題都歡迎message或whatsapp我 66906585 Clara!

另外,為答謝幫我買佐以上產品嘅fans及希望她們成功,我而家正趕工完成一篇更長盡的減肥計算方法及三餐食d咩好呢嘅分享?趕工中!希望快d完成啦!


大家都可以睇返我嘅nuskin spa機篇了解更多
http://callmesister.blogspot.hk/2013/09/3-part-1-nuskin.html

沒有留言:

張貼留言