2013年9月6日 星期五

[超強SOYA洗甲水]


之前教大家用閃粉甲油自己DIY美甲, 昨日有朋友問我 “閃粉好難洗呢" 
Oh.... 先發現忘記同大家介紹洗甲水, 有佐ZOYA支Remover... 要落閃粉或再多層嘅甲油都無難度! 



細支裝的瓶口設計非常方便, 講返易落程度, 基本上我平日Base + 兩層甲油 + Top, 一下就洗到, 我指嘅係一按一抹! 如果有閃粉, 你可能按住由1數到5, 用少少力都已經洗到! 而且, SOYA remover有護甲成份, 落完明顯睇到指甲吾係啞晒無晒光澤!  我介紹晒我d姨媽姑姐用, 個個都只有讚及再買大支裝! 因為有分兩個size...當然大size底用好多! 我一般建議大家先買支細, 因瓶蓋更方便, 用完就買大支refill! 


價錢: 過兩日覆大家, 因為大個支買佐好耐都未用晒! 都忘記價錢了! 大約$280, 細約$160! 會再confirm大家價錢! 致於銷售點, 我係在旺角一間上樓嘅nail spa買, 有趣興朋友可inbox/ message我!
希望幫到大家完成家中DIY美甲中最吾enjoy嘅一個步驟啦!

1 則留言: